Bandee blogja

Blogkronológia

2008. május 28. 14:52 - Névtelen betelefonáló

Blogkronológia

 

A blog eredetileg azért jött létre, hogy a személyes átadáskor esetleg unalmas szerelési történeteket, leírásokat itt tegyem közzé.
Ez kiegészült további személyes leírásokkal, elsősorban műszaki kontextusban. Ekkor már decembert írunk. 18-án megjelenik az első komment, amikor az internetes fórumok és az első leírt iskolai élmények mellett a véleménynyilvánítás visszásságaira hívom fel a figyelmet. (A karácsony is jó témát szolgáltat, bár az inkább személyes és elsősorban a rendszeresen visszatérő olvasókat tájékoztatja. Ilyen bejegyzések hivatottak lennének akár arra is, hogy kiváltsák a bulvársajtó áskálódását. Mert mégiscsak az az igaz, amit az illető a saját maga írt le önmagáról > .)

Februárban jelent meg első reklámkritikám, amit a kocsiban hallgatott, akkor már sokadjára hallott rádióreklám ihletett. (Az írás részjegyként szintén jelest ért.)
Az akkor kibontakozó "kampányhadjáratot" sem hagytam szó nélkül. Akkor első indulatból írt, részben korrektúrázott, ámde kiemelésekkel teli írás kikerült a címlapra "népszavazás agymosással" címen. Bár a célom a jobb követhetőség volt, de rá kellett jönnöm, szükségtelen ennyi kiemelés. Akit érdekel az elolvassa. Nyíltan vállaltam oldalszimpátiámat is, ami az olvasóknak nem jött be.
Később ugyanezt az írást publicisztikai műfaj címén beadtam, és a tanár - féléves munkámmal együtt - jelessel értékelte, valamint a már korrektúrázott írást jónak minősítette.

Ezután egy személyes írásban a közösségi zenehallgatás fogalmát vezettem be. mely a 2007-es nyaralás ihlette téma volt. Az akkor leírtakat ma is fenntartom.
Utána pedig egy több részes sorozatban az egyéni és a tömegközlekesdéssel kapcsolatos tapasztalataimat osztottam meg. (Szándékosan nem írtam közösségit). Majd' egy hónapot ugrunk az időben, és ez a sorozat egy újabb írással bővül, a gyalogosokat elemezve. Ugyanekkor jelennek meg az első munkahelyi élmények is. Nem sokkal később ajánló jelenik meg egy másik - véleményem szerint színvonalas - blogon. Ebben az ajánlóban külön méltatásra kerülnek a munkában szerzett tapasztalatok, amik olvasmányosnak bizonyultak. Az adott munka az utolsó írás után nem sokkal megszűnt.

 

Elérkeztünk a jelenbe. Személyes élményként említem meg, hogy a DVD korában egy 7990Ft-ra leárazott Funai videomagnóval "gazdagodtam". Szándékosan, mivel több okból is kifizetődőnek tartom.
Kétéves lett az őszödi beszéd, amire úgy készültem, hogy meghallgattam és elolvastam. Az erről szóló írás címlapra került. Volt, ami kimaradt belőle, bár úgy gondolom, hogy az írás a retorikai elemeket célozta meg. Csattanóval zárul, ami kontrasztot állít a magyarságtudat és a beszéd között.
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr100491822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.05.28. 17:41:28

Akkor további sikereket és videózást :)
süti beállítások módosítása