A párra vágyók tematizálásában persze nincs új a nap alatt, mert rondarandi néven már indult próbálkozás a szépségskála átellenes oldalán lévőknek, pontosabban azoknak, akik objektíve nem tartják magukat vonzónak. Logika szerint tolonganiuk kellett volna a jelölteknek, mert köztudott és közhely, alig akad olyan nő, aki tökéletesnek tartaná magát, tehát a célcsoport egyik fele adott, a másik felét pedig azok a fiúk/férfiak tennék ki, akik kevés, netán nem túl hatékony próbálkozásuk alapján elkönyvelték magukat csúnyának. Tehát magukat sikertelennek és vagy rondának tartott fiúk/lányok férfiak/nők nyugodtan és kötetlenül élhetnék meg önnön tökéletlenségüket az oldalon, szerencsés esetben párt is találva hozzá, végül maguk mögött hagyva az internetes húspiacot. Ehhez képest tematikusan itt a sugar daddyk világa meg most már a szépeké. Mintha nem jött volna be a negatív reklám, pedig ha számszakilag nézzük, több a magával elégedetlen mint az elégedett ember. Persze jöhet egy olyan olvasat is, hogy már nem tudnak mit kitalálni, azért kellett a szintén újdonságként megjelent plus size tematikát követően rögtön behozni a szépnek mondottakét.
Jöhet néhány valós kiragadott példa, szigorúan 2016 első negyedévig bezárólag. Érdekes ez a szépség-dolog, meggyőződésem volt, hogy százból kilencvenvalahány nőneműhöz sorszámot kell tépni, mert aki képes volt néhány adatot megadni magáról (netán 2-3 mondatot is!), és használható képeket feltenni (ami viszonylag reálisan, nem túlcsicsázva-filterezve és nem előnytelenül mutatja), az bőven kap levelet, és a kezdeményező férfiúknak nagyon-nagyon ki kell tűnni. Adatlappal mindenképpen, mert afféle racionális dologként erre a (konkurens) férfiak adnak, de szövegben sem árt, mert ha a másik nem a személyre szabott érdeklődés és tisztességes szándék együttesét véli felfedezni, a próbálkozás sikertelen marad. Arról már (akaratlan, kérdés nélkül) képet kaptam, hogy a stílus alapján gyorsan rostálódnak a jelentkezők, értsd: a normalitás kitűnik, később pedig az egyéni "mintavételem" is világossá tette, mennyire relatív dolog is ez a szépség. Hiába a nem hiányos de nem túl részletes és rákérdezhetetlen adatlap, hiába a három mondat, ami alapján beszélgetés indítható, volt olyan, akinél mégsem tolongtak a jelentkezők. Kérdés, mennyire minősül superbrand címkének, ha például ugyanőt most zsűriként beszavaznám a szépek táborába.
Aztán még, "a szépség relatív" közhelyen kívül beugorhat az olvasónak az is, hogy hiába szép az alma, ha belül kukacos és amelyik ilyen feltűnően szép, az belül biztos romlott. Aztán ott van még a szép nőket nem merik neten sem megszólítani a férfiak mantra, és ember legyen a talpán, aki ezek után igazságot tesz, hogy levélcunami vagy pedig az adatlap ott áll üresen.