Bandee blogja

hasznos technika

2007. december 09. 15:23 - Névtelen betelefonáló

Lemaradtam a karácsonyfaégők ismertetésével.
Kapcsolót szereltem néhány füzérre.
Először is arra, aminek bajlódtam a foglalatával: az égőt nem bírtam telejsen beletolni(majd megtaláltam a 20-as füzérbe való izzókat is). A sötétzóld zsinóron kifejezetten "dizájnos" a törtfehér, közel 30éves kapcsoló :D
Nos ez az "összeállítás a szobám bejárati ajtaja fölött, a fa ajtókereten helyezkedik el, hangulatvilágítást adva az egyébként sötét étkezőnek. (A szokásos, látogatók fejére lógó lámpát levettem)(utóbbi a 180cm-nél magasabb embereket joggal zavarhatta)
Ennek mintájára kapcsoló került a gardrobban megtalált gyümölcsformájú 35-ös füzérre, a felakasztható szánt mintázó egyszínű 30-asra és egy másik, ÉRINTKEZÉSI HIBÁS (by Tesco) színes 20-as füzérre is. A hibáját ugyan orvosoltam, de a gyárilag hozzá adott egyik kis izzó fogalattal együtt(!!) szar volt, úgyhogy 5(!) kék világít az amúgy szokásos 4 helyett.
Ugyanis 5 színből áll, 4-4/db piros, sárga, rózsaszín, kék, zöld.
A fentiek különlegessége, h mindegyiken más-más kapcsoló "díszeleg". Viszont biztonságos, senkinek nem jut eszébe égve hagyni, hiszen mielőtt kihúzná, az előtt 40cm-rel ott van a kapcsoló.
komment
Címkék: hasznos technika

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr14257953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása