Bandee blogja

Dolgozói szellemjárat

2008. március 20. 14:39 - Névtelen betelefonáló

Dolgozói szellemjárat avagy az áruház túl messze van

Mivel a Váci úti piros-sárga barkácsáruházban a továbbiakban már nem volt szükség diákokra, adódott, hogy tegnaptól elvileg lehetne dolgozni egy másikban az M3 mellett.
(A helyszínnek később lesz jelentősége).

Dolgozói járat, és mivel 2 is van belőle, így hát ki lehet menni a későbbivel. Sőt, azzal menjek ki. Második nekifutásra a megállót sikerült pontosítani, hiszen Újpest Központban is meg kell álljon az a bizonyos különbusz. Nemc egyedül várok majd rá, így biztos nem tévesztem el. > Megvolt a megálló (Volán), és 7.50-től várakoztam a különjárműre. 8.30-ig ilyen nem jött. Semmi Praktiker felirat, azt már csak megismeri az ember, még akkor is ha esetleg mégis máshonnan indul, és csak annyit lát belőle, hogy bizony, lekéste, rossz helyre ment.

De ilyen nem volt. 8.20 körül elhúzott egy távolsági különjárat (ezen kívül csak a buszrendelés weblapcíme szerepelt a járművön).
Lassított, de nem állt meg. Nem tudom, kit kereshetett, mindenesetre 1-2 diák messziről sem hat öregnek, tehát ha feladatként adott, hogy meg kell állni, legfeljebb kiszól a buszból, vár-e arra valaki. Ilyen nem történt.
Utazott rajta 2(!!) ember, ami mégiscsak furcsa egy Ikarus 256-oson. (Na meg a dolgozói járat általában mikrobusz, még az építőmunksok esetében is. A feliratról már nem is beszélek).

Ha pedig én (utas) szerintük nem tettem ráutaló magatartást, akkor miért nem lehet egy lapra filccel ráírni, h Praktiker? Legalább tudom, az volt-e!!

Szóltam a szövetkezetnek, h 40 percet állni egy szeles megállóban nem épp hízelgő. Azt pedig hogy a másik irányból (Béke út) kanyarodott-e a busz, nem tudhattam meg, hiszen ha elmozdulok onnan, ahonnan fel kéne szállnom, akkor egyértelműen az én hibám.

Tehát telefon 8.25-kor. Visszahívás érkezik 9.20.kor. Elmondtam az esetet. Tudomásul vették, még némi ellenszolgáltatásfélét is számba vettek.
Később: a HR-es (aki az áruház részéről szervez, kapcsolatot tart) az éppen szabadságon van. Más intézkedni nem tud. Aki mégis csinál valamit, azzal értelmesen ergyeztetni nem lehet. Remek.
Délután kérdeztem, hogyan lehet másnap (ma) kijutni. A fentiek mellett elmondták, hogy egyvalaki (!) kijutott. Kb 4-5 főből talán, hiszen egy barkácsáruházhoz nyilván nem egy ember kell, vagy ha igen, akkor is csak 1-2 napra.
Megadták a "szerencsés"  számát. Felhívtam, elmondta hogy ő sem azzal (!) jutott ki, hanem a Cora(!) dolgozói járattal. No comment.
Van dolgozói járat. Van, de mindig másmilyen, és egyáltalán nincs feliratozva! Pontos indulási ideje sincs! (Mert hát annyira új a hely.) Érdekes, ez a legnagyobb játékforgalmazó cégnek nem okozott gondot, hogy feliratozott, PONTOS dolgozói mikrobuszt üzemeltessen, és tudjanak is arról, hogy alkalmi munkaerő is érkezik.
Ja, és az óránként közlekedő palota busz épp arra jár. Az, ami 9 előtt nem is indul!! Na így járjunk nyolcra!! (Más nem is megy arra.)

A megközelíthetőségnek utánanéztem a BKV honlapján. Az útvonaltervező azt mutatta, hogy nekem a 104-esről a 24-esre kellene átszállnom, és annak a megállójától kb 1,5 kilométer séta. (Térképen néztem, ahol az egységnyi távolságot is jelölték).
Kiderült, hogy a 104-esről át lehet szállni a XV.kerület helyi járatára.

A 104-esről ugyanazt (?) a buszt láttam ellenkező irányba haladva, persze üresen. Érdekes...  Végzett a "fuvarral"? Ez az vagy nem? Időpontra stimmel, miszerint a 2. forduló után visszafele tart. Ugyanakkor mehetett rendelésre is, hiszen üres volt.

A megadott/jelzett (első) átszállási kapcsolatnál leszálltam. Átszállás ott nem volt, csak 2 megállóval arrébb. (de legalábbis másféllel, a szemközti oldalon).
Az óránként járó busz már elment. Az idő 9.07 körül volt. A távolban egy 12-es villamos várakozott. Odamentem, jött egy másik. (A rákospalotai sínhálózat is megérne egy külön történetet hampage.hu/trams/rp/index3.html#kossuthutca
). Eljöttem, itthon leszálltam. A természet szavának immár másodszor is engedve időben érkeztem haza.

Úgy gondoltam 2,5 órát nem óhajtok késni. Bár eredeti tervem szerint értesítettem volna közvetlen munkáltatómat a későbbi csatlakozásomról.
A rossz megközelíthetőséget és a vélhetően kevesebb munkaórát még a reménybeli órabér sem tudta volna kompenzálni.
Búcsúzóul azonban felteszek egy kérdést: Miért nem lehet NORMÁLISAN megközelíteni töegközlekedéssel egy barkácsárzuházat, ami ráadásul forgalmas útvonal mellett található?
(Én pedig Központ-i helyről (szándékosan jelöltem így a "négyker" centrumát) szándékoztam volna kimenni).

Így jár aki tömegközlekedéssel jár, és a dolgozói szellemjáratot vagy nem ismeri fel ,vagy az nem ismeri fel őt, és persze senki nem tud semmit, az áruház honlapja pedig mélyen hallgat.


 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr64389355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása