Bandee blogja

akkukérdés és a bolt, valamint a csilláron is lógtak óra

2008. február 12. 23:01 - Névtelen betelefonáló

Először is lemaradtam a szerelések/fejlesztések ismertetésével.

Most az az ötletem támadt, miszerint rendszeresen kéne látogatni a bolhapiacot.
Nade akkuk: úgy döntöttem mostmár szükség van a hiányzó C méretű bébiakkukra. A műszaki bolt,ahol megvettem ritka akciót kínált önmagához képest. Az erwedetileg 480/db-ért kínált 1800mAh-s NI-Cd akkukat leárazta 230/db-ra, mondván kifutó széria. Hirtelen felindulásomban 4-et vettem 2 helyett, hiszen ugyanannyiba került. 960Ft/4 db. Megérte.
Mivel az AAA mikroceruza akkuk jóformán ki vannak számolva a LEDes lámpáimhoz, miszerint 2db lámpába kell 3-3 darab, gondoltam veszek kettőt 370-ért, az a legolcsóbb, de nemcsak olcsó, nagy a kapacitása is! Erre a bolt - mert ez ilyen akciós bolt volt - becsukott. Nem élt meg. Pedig én itt vettem Magyarország, de legalábbis Budapest legolcsóbb AAA AA és 9V-os konnektorba dugható töltőjét 950-ért, valamint egy másik ugyanmilyet 4db 2100mAh Ni-MH akkuval. Ezek azóta is működnek, több, mint fél éve. Az akkuk a USER3s jelű Philips felújított-agyonjavított magnó motorját látják el energiával. Ja, ez utóbbi készüléken felirat díszeleg: "felújítva:2007" Jókedvű laikus ha látná, lehet h körberöhögné, de ennek persze részben volt egy ilyen célzata is.
Ja, 9V-os 600mAh-s akku (ez itt nagynak számít!!) sincs már 650-ért, pedig jó lett volna abból is 1.

Óra: Reggel 10 helyett 10.15-kor kezdődött, én fél11-re érkeztem. Hely az nm volt. A drágalátos Tanulmányi Osztály nem volt képes arra tekintettel lenni, h 79-en vagyunk, erre pedig nem elég egy kb 25 fős terem!! (Vagy természetes szelekcióra gondoltak :D ?)
Többedmagammal ragadtam kint, addig a kérdést kitárgyaltuk. Tanszékvezetőnk pedig arra jutott, h a 60 fős teremben leszünk jövő héttől, ahova 15(!!!) embert osztottak, mert az a csoport kisebb! Nahát! De a másik 2 óra a kis teremben lesz, de ide úgyse járnak már annyian valószínűleg.

Ma 2-en vettek fel msn-re, meglepett, de jó volt, így 21 partnerem van (nade a 90 azért... :D)olyan is van.

1 komment
Címkék: óra bolt akku

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr96337024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Praetorianus 2008.02.12. 23:33:33

Hát kedves blogger, az hírös neves felsőoktatásban már csak így megy, ez a modern társkeresők egyike.
Legegyszerűbben szólva: "Közelebb hozzuk egymáshoz hallgatóinkat" jelen esetben szó szerint szorosabb kapcsolatot(okat) lehet létesíteni egy ilyen órán :)
süti beállítások módosítása