Bandee blogja

a vizsga menete - beférünk? avagy a jó jegyekkel záruló "sietség"

2008. január 25. 12:14 - Névtelen betelefonáló

Dél helyett mehettünk 2-re. De még ez sem volt biztos, hoszen 1 államvisgázó meg egy csomó jegybeírató hátravolt. 2.45 körül kaptuk az infót, miszerint Vass 3-kor megy a Duna tv-be, tehát 2 órán belül nem tér vissza, már ha visszajön. Ezt fél 4-kor a tanár úr pontosította: haladékot kapott 5-ig. Megpróbál 4.45ig mindenkit lezavarni. Erre a következő módszert dolgozta ki: aki a dolgozatára rámondja, h ismertető (tehát 1-2-3 szakirodalom ismertetése, tul.képpen kivonat) az jó esetben 3-ast kap ,rossz esetben 2-est. Ez ugyebár kizárja az alapos elolvasás lehetőségét. Majdnem hazamentem, h majd eljövök 28-án, mert ha ismertetőnek minősíti, vagy én mondom annak valamely dolgozatomat, elolvasás nélkül minősíti. Nem azért írtam. Maradtam. Mondanom se kell 5-kor sem ment még el, de beláthatta, h nem ér oda, mert 6 után nem sokkal kerültem sorra, egyezményesen megbszélve egymás között, h mi fiúk 4-es maradunk utoljára. De ez nem feltétlenül tükrözte érkezési sorrendünket, viszont nem volt baj. Már egy "jó szériába" kerültem: elmondtam h minek szántam a dolgozatot,ezért tehát nagyjábl elolvasta a Mo.tásadalomtörénetét, kérdezett 1-et közbe, egyet a végén. A végén lévő kérdésre tudtam is válaszolni :D ,de nem várta végig, kapásból mondott ellenpéldát a SZAKIRODALOMBAN LEÍRTAKRA. Tehát csak a szerző szemszögéből igaz. Na mind1 :)
4-essel végződött az általam 3-asnak szánt dolgozat beadása :D

2 dogozatom pedig az összefüggések és szerkesztés miatt lett 5-ös, mert úgy volt összefűzve,szerkesztve, ahogy. A média makroököonómiai szabályozása úgy lett 5-ös emellet, h a (Vass) tanár úr könyvében leírtakat raktam össze, meg amit az órán mondott, beleépítve a saját gondolataimat. A szakrálisra írt dolgozatból meg szintén szerkesztés miatt vált vilkágossá mint olvasó számára, mi az a szakrális nyelv. A szakirodalom szerzője pedi  - mint azt a dolgozat értékelésekor elmondta - az anyagelvű komm. és azon belül is a beszéd szerint csoportosít, mi a szakrális kommunikáció.

Médiapolitikák pedig azért ért 5-öst, mert ahhoz a tárgyhoz kapcsolódik, és nem a plázáshoz (média makroökönómiai szab.) emlékeim szerint :D

4 óra várakozás után 4 osztályzat: 4,5,5,5. így megérte :D Mehetek morzézni febr 2-án. Ennek örömére voltam tegnap a rádióklubban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr11311108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása