Bandee blogja

karácsony és a kapcsoló kontakthibája

2007. december 25. 15:11 - Névtelen betelefonáló

December 24: A készülődést viszonylag későn kezdtük el, a szomszédok nagy örömére :) aznap porszívóztam.
A "tervekkel" ellentétben másik égősor került a majd másfél méteres, "macskabiztos" műfenyőre. Az egyik, 35-ös színes, gömformájú az oké, már tettem rá kapcsolót.
A másik viszont egy 20-as, arra "kellett" tenni egyet, hamár 35+20 arányban kerül a fára, legyen azon is kapcsoló. Ilyen gyorsan, mint tegnap még nem szereltem fel soha (zsinórközi) kapcsolót vezetékre! De mivel ez egy 30éves kapvsoló, kiderült h korántsem (volt) annyira jó, mint praktikus. Maradt hát, h szétszedtem, az érintkezős végeit megkapargattam, a fémrészét (ami kivehető ezeknél a régieknél) lefújtam kontakt spray-vel és visszatettem. Mindezt szenteste.:D De működik: ezért már megérte. A gyorsaság ára:D:D lehetne mondani.
Örömöre szolgált továbbá az is, hogy idén már 5. alkalommal- mióta a kazetta megvan- (igen, kazetta :D) ismét lejátszásra kerülhetett a "Karácsony Jimmy nélkül". Ugyanis eddig - egyéb karácsonyi felvételek mellett, a technika rohamos fejlődésével együtt is- elhangozhatott. Félreértés ne essék, ezen Jimmy által előadott karácsonyi dalok vannak - a legismertebbek- + amit az elhunyt Jimmy családja 2001-ben hozzá írt, de karácsonyi az is. (Tán +2 db)
(Ezt már szerettem volbna ha idén CD-ről szólal meg, mert már mp3-ban bent van a gépben, de kiírására a készülődés hevében nem került sor)
Eddig ilyen nem volt: szenteste folyamán felhívtam kerti szomszédunkat, aki családi "egyeztetéssel" egyedül vot szenteste, mert ma mennek ki hozzá (hosszú, mindegy, a családja is külön fejezet, de kocsi híján oda tényleg nehéz kijutni, meg cuccokkal is be, pláne ha vki 80 éves) Egyszóval ígéretünkhöz híven felhívtuk, és az egész család (4) nevében átadtam jókívánságainkat.
Az idei sms-áradat elmaradt: az iwiwet használtam, mintegy 110-120 ismerősnek küldtem üzenetet, kb 15 válasz jött eddig + (én is kaptam még ezelőtt 2 üzenetet. '1 iwiw-1 email cím)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr26274791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása