Bandee blogja

Forgószéket magnóra

2008. április 13. 23:26 - Névtelen betelefonáló

Forgószéket magnóra

A mai napon az egyik régebbi de használható (alféltörős) forgószékemet elcseréltem.
Szerda este hirdettem meg, hogy táskarádióra, magnóra egyéb, 1 darabban lévő, ehhez hasonlatos készülékre cserélném.
Ez ma megtörtént, e-mailek váltása és telefonos egyeztetés után, kb félúton találkozva a cserepartnerrel. Eddig  nem is lenne semmi érdekes, az expressz.hu így működik. (A székről fénykép is volt/van fent)

A "cseretárgyat" egy > AIWA hordozható kétkazettás magnó képezte, levehető hangszórókkal. Line in bemenete van, ami fontos dolog, főként a magnózás fellegvárában, azaz a Rádió-és magnógyűjteményben.

Kifejezetten jó állapotú darab. Úgy kaptam (cseréltem), hogy a rádió működik, magnó nyávog. Több sem kellett a kreatív alkotói fantáziának, szét is szedtem és megcsináltam. 4, azaz összesen négy hajtószíjat cseréltem ki kisebb keresztmetszetűre. (Változatlan átmérővel) Ez okozta a problémát. Sebesség nem volt elállítva rajta, én sem kísérleteztem a beállításával. Természetesen a szokásos kontakt spray nem maradhatott el, bár ezzel a lendülettel el is fogyott.

Ezzel a típussal a gyűjtemény visszakapta teljes, "igazi" jellegét. Ugyanis 1 hónapja döntöttem USER 2 Sharp nevű hasonló funkciójú és méretű készülékem bontásáról, melyet megkíséreltem felújítani, közben pedig ismeretlen elektronikus hibát idézve elő, aminek javíttatása 4 hónapig váratott magára.
Újra 1-10-ig számozottan találhatók "használati" készülékek a szobában.
Gyűjtőként azt érzem, egy elvesztett részt, darabot kaptam vissza, mely jogelődje helyét foglalta el a polcon, (és a számsorban) Szobámba lépve jól szemléteti a kedves látogatók számára, hogy igen, itt a kazetta még élő dolog.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr79424398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása