Bandee blogja

A Vizsga- ugrik a a morzeverseny?

2008. január 23. 12:05 - Névtelen betelefonáló

Nem véletlenül írtam így, tudok helyesírni. Ennek a mai vizsgának azonban külön története van:

Jan 22: 0 óra nemtom hány perc: Msn-en azt az információt kaptam, h elmarad a 23-i vizsga, történetesen az, amelyiken én pl 4 esszét adok le, mert 4 tárgyból kívánok 1 napon vizsgázni. de kérdezzem meg a tanszéki titkárságon tényleg így van-e, mert állítólag maga a tanár mondta, h államvizsgáztat, tehát azon a napon NE.

Megkeretem msn-en reggel 10-kor azt aki hallotta személyesen a tanár úrtól, h ne m lesz vizsga. Érekezett felém egy kérés, miszerint tegyem ki iwiw üzenőfalra, h elmarad, meg írjak a kzös e-mail címre. (Kedves "cenzor", aki a leveleket szoktad törölgetni, remélem olvasod ezt.) Megtettem mindkettőt. Erre 3 körül kaptam 1 telefont, h a tényleg elmaradó vizsga mégsem marad el, ezt maga a tanár úr erősítette meg, hiszen őt felhívták telefonon ezügyben. Megkerestem telefonon Tálibot, aki felhívta a tanár urat. Megerősítette ezen értesülésemet,elmondta, h Vass tanár úr nem is tudott erről a neptunos időpontról, és felhívta figyelmemet, h 12-re menjünk oda mindannyian, a tanár úr szeretne 2-ig végezni. (Jó vicc: 2-ig :D:D) Mindkét változat, melyben a vizsga MÉGIS megtartását írtuk, megjelent az iwiw üzenőfalon. Hozzá kell tenni h a freemail továbbra is egy szar! SPAMnek vette a vizsga elmaradását leíró levelemet, ami a gmailes címemről ment. (de amúgy is mozillával nyitom már csak meg, mert explorerrel egy rakás fos, lemegy a nap, mire megnyílik)

Hogy jön ide a távírászbajnokság?
Úgy, h a keddi álláspont szerint, miszerint elmarad a vizsga én még csak 3 dolgozattal voltam kész, nem az áhított 4-gyel. tehát mennem kell 28-án is, akárhányat írtam meg eddig. A versenyre pedig kb 20-án már elígérkeztem, beneveztek rá. Tavaly nem voltam, idén pedig már szeretnék menni!! jogos igény, ugyebár.:)
Azt hittem, nem mehetek versenyezni, mert a dolgozatokkal kell még foglalkoznom.
Igaz, még van egy zh 29-én, amire készülni kell, de az 1 db, és mehet a morzegyakorlással párhuzamosan. A versenyszámokról egy következő bejegyzésben írok, mik azok, hol tartok, és sikerül-e szintentartanom a tavaly előtti tudást, ugyanis kb 10 napom van felkészülni.
Mindezt a dilemmát még megerősítette az, h az UPC-től tegnap jöttek ki, h a családi csomag miért nem jön be, mikor kedvezményesen átváltottunk rá. Tehát fél 5-ig nem szabadulok, mert várnom kell az embert, mindemellett fél 6-ra be akartam menni leadni a 3 dolgozatomat, legalább az legyen meg. Az ember kijött, lement az elosztódobozhoz, átállítoota, és itt meg csoda történt, lett kábel tv 3-as csomag :D Időben 2 körül történt ez

Én meg mégi tt vagyok, mert fél 2-nél előbb ne menjünk, a tanár úr nem fogad! Államvizsgáztat.

Verseny meg lesz. Hétvégén pedig szeretnék lazítani a Dallasban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr42308441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása