Bandee blogja

szilveszter meg az egyházismeret-megint

2008. január 02. 18:37 - Névtelen betelefonáló

A szilvesztert egy tévedéssel indítottam, már ami a házszámot illeti 7-13 helyett 713(/b). :D Ezenfelül vittünk piát,amiből egy üveg vörösbort amit (Tibi hozott)egy az 1ben mi ittunk meg kólával. Majd pedig Sangriával folytattuk. Létszámot tekintve 1 családi házban voltunk, mintegy 50-en. Dohányzás az erkélyen. A házigazdán (Ákos) kívül csak Molit, Tibit meg Tomit ismertem. De végülis nem volt baj, amúgy is társalgásba elegyedtünk az erkélyen bagózókkal. Mindent összevetve ) leszámítva a KIKAPCSOLT eltűnt mobiltelefont) jó volt. Ittunk és beszélgettünk.  Ahhoz képesz, h vbk-t, pezsgőt és vilmost ittam (ja, utóbbit én vittem 1 üveg kékfrankos társaságában,amit a tesco-s bicskámmal nem sikerült kinyitni,és szétbarmolta a parafát.)

Egyházismeret. Hát ez nem egy könnyű eset. 2-es lett. 7-én beíratom, ha lehet javítok, ha nem-nem. Elvégre nem buktam, és a 3 bukás, amiről eddig hallottam után még örülhetek is.

BKV figyelő: "nehezítik" az ember dolgát:idéntől regisztráció kell :D Király. (Jelentőségét csak később látom majd be) Egyik cikkhez le is tiltották a kommenteket egy roppant "intelligens" valódi utas nevű FASZ miatt. És ilyenek oktatják ki a népet, nem beszélve arról hogy vannak olyanok, akik egy cikkhez tartozó komment részt vitafórumnak használnak. Nem arra való. Vitázni tessék máshol. Lehet. Nagy az internet, vannak ilyen helyek. Vagy ha csak egymással szeretnének, váltsanak e-mail címet és hajrá. A helyesírást elnézve pedig: nézd a billentyűzetet ha írsz. (Nem alapkövetelmény a gyorsgépelés, én se tudok.)(A többi IQ kérdése), de ez mind1 ha valaki nem rosszindulatú és nem oktatja ki a másikat, lehet jó a meglátása.
Arról a letiltott valamiről nekem is van véleményem, ha kedvem lesz, publikálom valahol, addig is ha úgy gondolom, leírom ide, egy másik bejegyzésbe. Meglesz. A címe: Értem és ellenem. Kár hogy esszének nem jó egyik tantárgyamhoz se.

Multifunkciós készülék: Tegnaptól újra van nyomtatóm. De tud fénymásolni és szkennelni is. :D Multifunkciós Epson DX7400. Jó az. Színenként cserélhető patronokkal. Már a helyére került, "kitúrva" ezzel a Hifit a helyéről, "aki" átkerült majdnem szembe, egy alacsonyabb szekrényre. 
Most már bármit szkennelhetek, akár tananyag, akár más(lenne, ami érdekelne) 1-2 oldalt lemásolhatok, a nagytételű nyomtatást úgyse itthon intézem :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr98282356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása