Bandee blogja

Majdnem kirúgták

2008. május 13. 23:03 - Névtelen betelefonáló

Majdnem kirúgták

Ma megtudtam, hogyha akar, a diák is repülhet! Nem is kell olyan sokat tegyen érte.
Kezdjük az elején: a mi szövetkezetünktől általában egy napon csak egy ember jön. Talán a szombat kivétel, ilyenkor mi, Pannonosok is ketten vagyunk.
Tehát "diák kolléga" mesélte, hogy majdnem kirúgták, mert nem találták az áruházban. Azért, mert nem volt ott. Épp nem volt munka, és a szomszédos Media Marktban nézelődött. Még hangosbemondón is hívatták, nem jött. Visszatértekor finoman szólva nem dicsérték meg, de maradhatott.

Mindezt pedg azért írtam le, mert ilyen "dicséretet" ma személyesen hallottam.
A szaniter osztályon pakoltam éppen, mikor a területvezető az áru mennyiségére való tekintettel úgy döntött, pakoljon két diák. Ez eddig rendben, de társam épp eltűnt a sorból. Mivel hátul nincs szemem, és épp belefeledkeztem a gumitömítések szortírozásába, nem tűnt fel. Eltűnt egyszer. Majd még egyszer. Másodjára a területvezető nííltan értésére adta, hogy amennyiben a dolgát nem végzi, és elmászkál, következő alkalommal mehet aláírni a jelenlétit, és húzzon haza.
Ezután fnimomította annyival, hogy amennyiben a kódleolvasót kereste - mert kódot és árat is kellett egyeztetni a csövekhez - az a következő sarkon van. Majd hozzátette, hogy amennyiben az illető elhagyja a sort, szóljon nekem. Majd felém fordulva közölte, hogy ne menjek el onnan, további dolgomat is ismertette egyúttal.

A történet nem lenne teljes az "öltönyös" látogatás említése nélkül. Mivel az áruház német érdekeltségű, az egyik áruházvezető éppen egy németajkú egyént kalauzolt végig az áruházon, tolmács segítségével. Mindezt akkor láttam, amikor szemetet vittem ki, és a kockakőszerűségen visszafele jövet végigcsörömpöltem a békával.
Odaértek arra a helyre, ahol épp konyhai csaptelepeket rámoltam ki. Az áruházvezető kérdezte, enyém-e az ott eldobott üdítősflakon. Mondtam nem. Az üveget és egy fóliadarabot kérésére elszállítottam a kukába, majd folytattam a munkát.
Az érdekes: a német közeledtét egy magyar "jó napot" köszönésről lehetett megismerni. Ezt ugyanis tisztán megtanulta!
Talán eme látogatás tett ilyen hatást a szaniteres területvezetőre.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr17467290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása