Bandee blogja

a lelkész és a zárthelyi- vegyél vissza jobboldaliságodból

2007. december 18. 20:54 - Névtelen betelefonáló

Hát, ez 2 külön történet.
Történt ugyanis, h az egyházismeret zárthelyit az ÁJK-n írtuk meg. Tudtuk h puskázni itt nem lehet, hiszen hallottuk. (Egyébként egész érdekes színfolt ez a régi, félig lepusztult, szintén kissé zsúfoltnak kinéző épület abban a panelrengetegben, de mindegy)

A dolgozat elején elhangzott, h félrenézésért puskáázásért, beszélgetésért elégtelen jár. Oké, értettük. - Ehhezt képest közvetlen szomszédaimat lazán segítettem, lesúgtam nekik. :D

Nos, előttem ülő Gábor tett egy rossz mozdulatot: félrenézett. Asszem elgondolkodott- vagy csak kíváncsi volt a B csoportra?- ekkor történt a baj. Kodácsy ünnepélyesen elvette a dolgozatot, majd az ajtón, mindenki számára jól láthatóan, demonstrálva a szigort, áthúzta!!

Hazaérve 2 levél várt iwiwen. Egyik: jókívánság. Oké, szerepelt a tárgyban is.
Viszont a másik: Norbi. Na, gondoltam, osztálytalálkozó vagy mi lehet? Nem az volt.
Hanem egy kulturált, de határozott felhívás. Legyek szíves ne  közöljem jobboldali nézeteimet 1 trágár kifejezés használatával az üzenőfalon, mert nem arra való.

Ez oké, káromkodjunk máshol. Tényleg túlzás volt 1 kicsit, de baromira nem értek egyet ezzel a reformnak nevezett valamivel, amivel levélíróm pedig igen.
Visszaírtam, ez eddig oké, de nekem volt indíttatásom, hátterem meg névvel írom azt, amit.

Ja, a fórumkoól meg annyit, h legálisan álnéven lehet egymást meg az épp aktuális tárgyat szidni. Csakhogy elkezdjük a tárgynál és egymásnak üzengetünk, h szálj magadba, meg gondolkozz mielőtt megszólalsz, meg egyébként is eltérünk a tárgytól, mert vannak személyes (és elfogult) pro és kontra érvek. A téma persze lehet érdekes.

Kommentáltam egyszer-kétszer a bkv-figyelőt, mivel rendszeres bérletvásárló utasként érint az, ami ott történik. Igyekeztem egyik oldalról sem támadható véleményt írni, de ennyi féle komment után baromi nehéz. A célom az elfogult gondolkodás arányának csökkentése, észérvekkel történő vitatkozás. Így van ennek értelme. és nem egymást szidni. Hanem a tárgyat kommentálni pro és kontra.

Lehet h durva volt, de jobboldali gondolkodásúként akkor sem tetszik. pár nap után ha le lehet törölni  azért érdemes, mert akkor mind2 félnek eleget tettem. Látták elegen, de visszábbvettem magamból, mert lehet h trágár volt vagy durva. De nem mások nevében, hanem a hasonlóan gondolkodók nevében nyilatkoztam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr50268598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.18. 21:10:58

Rokonszenves nekem, hogy legalább próbáltál észérvekkel vitázni (van, aki eleve meg se kísérli). A trágárkodást tényleg érdemes mellőzni, könnyebb komolyan venni a nem mocskolódó embert.

aranyhaj.blogspot.com
süti beállítások módosítása