Bandee blogja

Kerti munka

2008. február 24. 22:49 - Névtelen betelefonáló

Ma többfélét is sikerült "alkotnom" a telken.

Kintlétemet egy kis villanyszereléssel kezdtem a vezetékek hete jegyében. Régi lámpák kaptak új vezetéket, szám szerint kettő.

>

Folytattam kerítésjavítással, ami annyit jelent, hogy az új kerítést sárgaréz drót segítségével rögzítettem a vezérdróthoz több szakaszon. Az alsó és középső vezérdrótnál volt erre szükség, ugyanis a környék kutyái nem kímélik az új kerítést sem! Ez sikerült. Macska pedig kis helyen is átfér, és az ő átjárójuk egyébként sem ott van.

Következett a kocsi kiporszívózása. Alaposan, a lábtörlőszerűségek kiporolásával együtt. Itthon már vizes porszívó van, de ott még porzsákos, először azt ürítettem ki. Ezt nem volt jó csak egy bizonyos fánál a lakókocsi  mögött. Legalább nem szállt a képembe a por.
Visszatérve  a témához, alapos munkát végeztem, közben pedig - már amennyit hallottam belőle - szólt a rádió. (4.sz táskarádió). Hátul még hallottam is. Elöl már nem. De mindegy, a kocsi tiszta lett belül, kívül meg az esso kút ezüstmosásnak keresztelt izéje segített eltávolítani a téli koszt.

Kerti tevékenységemet pedig a másik kerítés javításával zártam. Ott egy már meglévő átjárót kellett "becsinálni", jóval régebbi és kifeszegetettebb kerítésdrót mellett. Azon a kerítésen még maradt egy kifeszített átjáró, igaz 10 méterrel lejjebb. Na, azt majd legközelebb.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr68353137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit 2008.02.26. 17:48:18

Jó a kertben dolgozni, bár ne lennék ilyen szempontból lusta. A kerítés nálunk is javításra szorul, igaz inkább festés terén (és ez még a jobbik eset). Azon gondolkoztam el már többször is, hogy érdemes lenne megtanulni a kertészkedést, mivel jó nagy kertünk van és szép dolgokat lehetne kihozni egy kis munkával és kreatívitással. A férfiasabb munkákra meg itt vagy te Bandee, majd felveszlek kertésznek:)!
süti beállítások módosítása