Bandee blogja

a tudatos vásárló - műszaki kiegészítők és az új szék

2008. február 18. 00:43 - Névtelen betelefonáló

Történt a mai (már tegnapi) napon, h bevásárlásunk alkamlával utunk a Tescoba vitt. Ide kocsival mentünk, (de amúgy sem otthonról, meg hát ha egyedül jöttem volna, valószínű igénybe veszem a Tesco buszt vagy oda vagy visszafele.)
Rádiót beraktam az ülés alá, és bementünk. Eredetileg élemiszerért. Aztán megláttunk utolsó darabként egy széket 5800-ért. Na, az ötlettől vezérelve jutottunk a bútorosztályra, ahol is több próba (és nem isztályos eladó "igénybevétele" (aki megjegyzem lehetett volna kedvesebb, hiszen se haszna se kára) után 9690Ft-os (mű)bőrszék került a kosarunkba. Előtte a "megfelelő" akciós árulészletről már gondoskodtam. Vettem 3db-os kínai fanyelű csavarhúzót 99-ért, TESCO FILMET (igen, nekem filmes gépem van ,nem is egy, caaládunk pedig igenis használja!!), ami szintén le volt árazva.

Nem tudom mi ütött beléjük, biztos el kellett adni (:D) a 200-as 24 kockás film 39-be, a 36-os 200as érzékenységű pedig 49-be került. Hirtelen felindulásomból 5 db 36-ost, és 2 db 24-est vettem. MINDegyik 2009 januárig jó. Ha 2 vakus automata és félautomata gépet használunk, akkor úgy gondolom, ez a nyáron, de legkésőbb jövő ilyenkorig elfogy.

A következő "zsákmány" egy E10-es foglalatú karácsonyfaégő-foglalat, amit 199-ről áraztak le - nem vicc - 50(!!) Forintra. Ebbe, mint kiszámoltam 30akárhány Voltos izzók kellenének, nem véletlenül maradt a Tesco nyakán közel 50 darab. Mivel kapcsolós vezetéke van, vettem belőle 4-et. A zsinórokat levágtam, így ki tudom cserélni némely nem éppen esztétikus vagy aránytalanul hosszú vezetéket a lámpáimnál.
Így lett nekem 4 kapcsolós vezetékem 50Ft/db-ért. Ja, a foglalat 7 db-os, így jön ki a zsebizzóban igen ritka fajta számadat. (Lehet, h a 24V-os izzó is megfelelt volna, de nekem így jobban megérte.)

A szék: ami itt volt, az egy régi, de működő gázrugós szék volt, az újabb,karfás még ennél is rosszabb. (Na azt telepítettem ki az erkélyre a C64 (igen, nekem még olyan is van :D mellől) Mind2 széknek volt egy kimondottan rossz tulajdonsága. Törte a tisztelt felhasználó alfelét, így az enyémet is. Na így gépelj, vagy msn-ezz! :D
Ezzel megoldódott a kérdés, úgy éreztem, minőséget hoztunk ide, a számítógéphez, az asztalhoz és a bútorhoz is illik, h méltőképpen lehessen számítógépezni  a nappali szobában. A széken elég gyorsan összeraktam, és ama szent elhatározásomat, miszerint én még aznap beleülök, beváltottam. Kényelmes. "Nem kicsit, nagyon".

Aki ezek után megkérdőjelezi a plázazombi és a túlkínálati piac létezését, annak javaslom, menjen el tudatosan vásárolni, és nézze meg mivel tér majd haza.

(Élelmiszer terén pedig a Corna Flakes meg a 750g-os Nutella sem szerepelt a bevásárlólistán)

De hogy ki ne maradjon: a BKV figyelőn igen aktív hétvége volt, azt hiszem a blog ennyi hozzászólást régen látott - beleértve az enyémeket is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr28343615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása