Bandee blogja

az új rádió meg még pár dolog

2007. december 09. 15:39 - Névtelen betelefonáló

Mint említettem szert tettem egy TESCO nevezetű rádióra. Egy, általunk igencsak kihasznált sáv, az URH igen jól jön rajta, Rácáfolt nevének "előjelére" miszerint a dísz, de valójában semmire nem jó kínai rádiók táborát gyarapítja.
Bizonyított a kocsiban is,
ahol történetesen a rádió úgy ahogy van, szar. Igen. Amíg működött, addig recsegett, az adókat sose fogta tisztán, ja és rosszul érintkezett. Ez azt a benyomást keltette, hogy már eleve forrasztási hibás. (Na kivettük, szétszedtem, befújtam kontakt spray-vel, majd vissza. Erre minden jó, semmi nem recseg, de a rádió nem szól. Csak a magnó. Annak meg nem volt baja. (annyi) Csak egy. Az ami forrasztási hibának tűnt.
Domotec, China (igen)

Igen érdekesen alakult a Vizafogós osztálytalálkozó is dec 1-jén. :D Voltunk összesen ketten(!):D Igen, egy 20 fős osztályból. Ha valaki azt mondja, BME(műszaki egyetem) azt megértem. Na ott aztán kell tanulni. De a többi? 5 zh. azt is. De ezért üzentem 2 héttel előre. Mind1. Jó volt. Pizzáztunk, beszélgettünk. Megérte.
Miért a BME iránti lojalitás? Na ennek oka van: Fent jártam Tibi haverom kolesz-szobájában, és megismertem akkor még újdonsült szobatársát. Beszélgettünk, amíg Tibi elkészült a buliba induláshoz. (Ez a korábbi volt nem a mikulás-napi :D)
Volt szerencsém betekintést nyerni egy építőmérnök tananyagába és házijába :O
Na, igen. Bölcsész létemre hozzá se tudtam volna szagolni, és áldottam a sorsot a szakválasztásom miatt.
Ő viszont sikeresen meg tudta csinálni, sikerült az eredeti terv szerint egy lapra szerkeszteni azt a feladatot, amit másnak kettőre. (egyre kellett volna). Elismerésem.
Most pedig kétoldalas segédeszközt fogok készíteni a keddi zh-ra. Kinyomtatni nem tudom, mert a nyomtató fekete patronjával másfél óra légtelenítés rázogatás és töltögetés után se jutottam semmire.
 De megkérek valakit, és ki lesz nyomtatva
Szólj hozzá!
Címkék: rádió új

A bejegyzés trackback címe:

https://bandeenator.blog.hu/api/trackback/id/tr57257976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása